E-koolitused

Korduma kippuvad küsimused

Kus ma näen oma lepinguid ja arveid?

Oma lepingut saad vaadata Foruse iseteeninduskeskkonnas. Samas keskkonnas saad muuta oma kontaktandmeid, vaadata väljasõidu- ja töödeakte, tellida hooldusteenust, vaadata arveid, neid tasuda jne.

Turvakaalutlustel me lepinguid e-mailile ei saada.

Kuidas saan oma kontaktandmeid muuta?

Kontaktandmeid saad ise lihtsalt ja kiirelt muuta meie iseteeninduskeskkonnas.

Kas ja kuidas saan teenust edasi kasutada, kui peaksin kolima?

Muidugi saad. Anna meile sellest esimesel võimalusel teada. Tuleme ühendame seadmed vanal aadressil lahti ja ühendame uues kohas ära.

Millal tuleb mul teenuse kasutamise eest tasuda?

Lepingulistele klientidele saadame arved teenuse kasutamise eest jooksva kuu eest ette ehk kui kasutad käesoleval kuul meie teenust, saad kuu alguses arve.

Ühekordsete teenuste tellimisel edastame arve peale teenuse tarbimist. Tavapraktikas on maksetähtaeg 7 päeva.

Kas saan patrulli väljasõidu või muud arvet vaidlustada?

Kui on sul on küsimusi, palun võta ühendust meie klienditeenindusega või +372 619 1999. Vaatame arve ja juhtumi üle.

Mis juhtub, kui olen maksetähtaega ületanud?

Kui oled maksetähtaja ületanud või sul on raskuseid arve tasumisega, võta ühendust meie klienditeenindusega või telefonil +372 619 1999

Kui meile pole teenuse eest tasu laekunud, saadame sulle 3, 5 ja 7 päeva jooksul meeldetuletusi. Kui maksetähtaeg on ületanud 30 päeva, võime suunata sinu juhtumi edasi inkassosse ja teenuse peatada seniks, kuni arve on tasutud. Võlgade sissenõudmise ehk inkasso menetluskulud tasub klient. Menetluskulu on 10% tasumata jäänud arve summast. Kui oled oma arve ära tasunud, anna meile teada ja avame teenuse uuesti. Lepingulistest tingimustest tulenevalt võib maksetähtaja ületamisel rakenduda ka viivis.

Avastasin, et Forus on läinud oma lepingujärgse tööga üle tähtaja. Mida selles olukorras teha?

Kui avastad, et oleme läinud üle tähtaja ja meie tehnik või hooldusmeister pole sinu objektile jõudnud, tuleb meid sellest kiiresti teavitada klienditeeninduse numbril +372 619 1999. Selgitame välja põhjuse ning leiame esimesel võimalusel tehniku, kes tuleb sinu objektile.

Mida pean tegema, kui ma ei soovi enam teenust ja soovin lepingu lõpetada?

Lepingu kestus ja lõpetamise tingimused on märgitud lepingutingimustes. Oma lepinguga saad tutvuda iseteeninduses. Lepingu lõpetamine käib ainult kirjalikul teel. Selleks saada meile vabas vormis e-mail .

 

Kas saan ajutiselt teenuse ja lepingu peatada?

Teenuse saad vastavalt lepingu tingimustele ajutiselt peatada minimaalselt üheks kuuks ning maksimaalselt aastaks. Esimesed kolm kuud lepingu peatamist on nii era- kui ka ärikliendile tasuta. Alates 4. kuust on lepingu peatamine tasuline. 

Erakliendi hinnakirjaga saad tutvuda siin ja ärikliendi täpse hinnakirjaga siin.

 

 

Muu abiinfo

Juhendid ja tehniline tugi

Olulised juhendid ja seadmete kasutusõpetused.

Vaata edasi

Häired ja väljasõidud

Kuidas käituda häirete ja patrulli väljasõitude korral.

Vaata edasi

Avariid, rikked ja puudused

Tehnoseadmete avariid, rikked ja puudused. Kuidas teatada ja kui kiiresti reageerime.

Vaata edasi

Tingimused ja hinnakiri

Lepingute üldtingimused, andmekaitsetingimused ja hinnakiri.

Vaata edasi

Turvakindlustus

Kaitse vee- ja tulekahjude, varguste ning vandalismi kahjude korral.

Vaata edasi