24/7 KÕNEKESKUS

Tänapäeva tempokas maailmas ootavad kliendid oma küsimustele vastuseid ning muredele lahendusi kiiresti ‒ sageli lausa reaalajas. 

Kuidas olla oma kasutajate jaoks alati kättesaadav ning pakkuda neile esmaklassilist klienditeenindust nii, et see ei takistaks ettevõtte töötajate keskendumist igapäevatööle ega tooks kaasa kulukaid investeeringuid täiendavasse personali ja tehnoloogiasse? 

Siin tuleb appi Foruse kõnekeskus.

Miks valida Foruse kõnekeskus?     


  •  Meie kõnekeskuse teenus  töötab ööpäevaringselt, sh nädalavahetustel ja riigipühadel . Nii oled oma klientide jaoks igal hetkel ühe telefonikõne kaugusel.

  • Foruse kõnekeskuses töötavad  motiveeritud ja kogenud operaatorid , kes on läbinud põhjaliku ettevalmistuse. Suurepärane klienditeenindus on klientide rahulolu saladus!

  • Mitmekeelne tugi  ‒ saame pakkuda kõnekeskuse teenust eesti, vene ja inglise keeles, kokkuleppel ka teistes keeltes sõltuvalt klienditeeninduse mahust.

  • Kaasaegsed tehnilised lahendused teevad mugavaks  andmete kogumise ja analüüsimise , nii on Sul igal ajal detailne ülevaade kõigist kõnedest.

  • Kõnekeskuse lahendus on kergesti skaleeritav:  tuleme vaevata toime ka kõnede hulga hüppelise kasvuga , näiteks kampaaniaperioodil. Lisaressursside kaasamise vajaduse lepime kliendiga kokku kaks nädalat ette.


Küsi pakkumist

Kuidas kõnekeskuse teenus töötab?

 
Meie kõnekeskuse teenus on paindlik ja lähtub konkreetse kliendi vajadustest. Koostame koos Sinuga üksikasjaliku tegevusjuhendi, millest operaatorid kõnedele vastamisel juhinduvad.

Iga kõne lõpus saadab süsteem Sulle automaatse meiliteavituse. Automaatteavitused saab asendada perioodiliste kokkuvõtetega või seadistada meiliteavitused vaid teatud tüüpi sündmuste toimumisel. Näiteks saab valida teavitused vaid sündmuste puhul, millele on reageerinud meie patrullüksuse töötaja ja tehnik.  

Täiendavalt võimaldab Foruse juhtimiskeskuse teenus vastu võtta signaale erinevatelt seadmetelt. Näiteks saame jälgida külmutusseadmete temperatuuride kõikumisi, mis on oluline muuhulgas elutähtsate ravimite ja vaktsiinide kvaliteedi säilitamiseks. Samuti tegeleme igapäevaselt erinevate serverite ja salvestiste monitoorimisega.

Forusega oled oma klientidele 24/7 kättesaadav

 
Kõnekeskus on parim lahendus ettevõtetele, kelle kliendid soovivad nendega igapäevaselt telefoni teel suhelda, kuid kelle põhitegevuste hulka klienditugi ei kuulu. Samuti sobib see ettevõtetele, kel tuleb kaughalduse teel monitoorida ja korras hoida erinevaid nõrkvooluseadmeid. 

Foruse kõnekeskuse teenusega oled oma klientide jaoks igal ajal ühe telefonikõne kaugusel, ilma et peaksid värbama täiendavat personali või investeerima kulukatesse tehnilistesse lahendustesse. Samal ajal saab Sinu meeskond pühenduda oma põhitööle ja äri kasvatamisele.

Küsi lisainfot Foruse kõnekeskuse teenuse kohta alloleva vormi kaudu.