24/7 KÕNEKESKUS

Foruse kaasaegse 24/7 kõnekeskuse kogenud operaatorited tagavad, et Sina saaksid tegeleda oma äri põhitegevusega. Seda ilma kulukate investeeringuteta kasutajatoe töökohtadesse ja tehnoloogiasse. Foruse kõnekeskuses töötavad motiveeritud ja koolitatud operaatorid, kellel on hea keelteoskus ja ettevalmistus klientide teenindamiseks.

Kõnekeskus on parim lahendus ettevõttele, kellel on igapäevaselt suur kõnede koormus ja kelle ettevõtte põhitegevuste hulka klienditugi ei kuulu. Kõnekeskuse teenuse kasutamisega säästad ettevõtte põhitegevuse jaoks nii aega kui raha ja oled klientidele 24/7 kättesaadav. 

Meie kõnekeskuse teenus on paindlik ja informatiivne. Koostame igale kliendile täpselt tema vajadustele vastava tegevusjuhendi. Iga kõne, mida meie operaatorid teenindavad lõppeb Teile saabuva automaatse e-mailiga. Automaatset e-maili on võimalik asendada perioodilise kokkuvõttega või saata e-maili vaid teatud tüüpi sündmuste toimumisel.

Juhtimiskeskuse teenus võimaldab ka erinevate seadmete signaalide vastuvõtmist. Näiteks jälgime külmutusseadmete temperatuuride kõikumisi, mis on oluline näiteks elutähtsate ravimite, k.a vaktsiinide, kvaliteedi säilitamiseks. Samuti tegeleme igapäevaselt kõikvõimalike serverite või salvestiste monitoorimisega.


Küsi pakkumist


Küsi pakkumist

Kui soovid erilahendust või abi
teenuse tellimisel, võta meiega
julgelt ühendust. 
Helista 619 1980 või kirjuta!