Koolivaheajaks vetelpäästja spaasse või ujulasse – veeohutusele tuleb mõelda läbi aasta ja kogu aeg

Suurem paindlikkus just sinu ettevõtte klientide ootuste täitmisel klienditoe vallas.
Võimalus keskenduda oma põhitegevusele.
Kogemus klienditoe teenuse pakkumisel väga erinevat tüüpi klientidele.
Olemas olev inimressurss ja tehnoloogia ka suurte pöördumiste mahtude teenindamiseks.
Tänapäeva tempokas maailmas ootavad kliendid oma küsimustele vastuseid ning muredele lahendusi kiiresti ‒ sageli lausa reaalajas.
Kuidas olla oma kasutajate jaoks alati kättesaadav ning pakkuda neile esmaklassilist klienditeenindust nii, et see ei takistaks ettevõtte töötajate keskendumist igapäevatööle ega tooks kaasa kulukaid investeeringuid täiendavasse personali ja tehnoloogiasse?
Siin tuleb appi Foruse kõnekeskus!
Sinu teenus või toode vajab operatiivset kliendituge, sh klientidele kättesaadav olemist ka kõne vahendusel olenemata pöördumiste mahust.
Sul ei ole võimekust või soovi luua ettevõttesisest klienditoe meeskonda.
Soovid keskenduda igapäevategevustes ja investeeringutes oma põhiärile.
Sinu teenusele või tootele klienditoe pakkumine ei eelda väga spetsiifilisi süvateadmisi või infot, millele sa ei saa võimaldada ligipääsu.
Meie kõnekeskuse teenus on paindlik ja lähtub iga kliendi individuaalsetest vajadustest. Koostame üheskoos üksikasjaliku plaani, mis võimaldab sul oma klientidele pakkuda parimat kliendikogemust.
Vastame klientide pöördumistele just seal kanalis, kus vaja – telefoni teel, e-kirja vahendusel või mõnes muus kanalis, kus sinu kliendid suhelda soovivad.
Lepime kokku vastamise SLA-d, registreerime kõik pöördumised ja pakume operatiivset kliendituge klientide murede lahendamisel.
Meie tugevuseks on võime lahendada ka keerukaimaid tehnilisi ülesandeid. Saame selleks kasutada erinevaid tehnilisi lahendusi alustades kaameratest ja kaugjuhtimisest või tehnikute ja patrullide abi.
Soovi korral saame võtta vastu signaale erinevatelt seadmetelt, et kontrollida sinu tööprotsesside toimimist või monitoorida ruumide/seadmete olekut.
Koostame kokku lepitud regulaarsed kokkuvõtted pöördumistest sulle sobiva sagedusega. Raportitele pääsed ligi mugavast e-keskkonnast ning lisaks saad tellida kokkuvõtted ka oma e-posti aadressile.