24/7 kõnekeskuse teenus
Miks anda klienditoe korraldamine välisele partnerile?
Suurem paindlikkus just sinu ettevõtte klientide ootuste täitmisel klienditoe vallas.
Võimalus keskenduda oma põhitegevusele.
Kogemus klienditoe teenuse pakkumisel väga erinevat tüüpi klientidele.
Olemas olev inimressurss ja tehnoloogia ka suurte pöördumiste mahtude teenindamiseks.
Rasmus Peterson
Mugav kõnekeskuse ja klienditoe teenus sinu ettevõttele
Tänapäeva tempokas maailmas ootavad kliendid oma küsimustele vastuseid ning muredele lahendusi kiiresti ‒ sageli lausa reaalajas.
Kuidas olla oma kasutajate jaoks alati kättesaadav ning pakkuda neile esmaklassilist klienditeenindust nii, et see ei takistaks ettevõtte töötajate keskendumist igapäevatööle ega tooks kaasa kulukaid investeeringuid täiendavasse personali ja tehnoloogiasse?
Siin tuleb appi Foruse kõnekeskus!
Kõnekeskuse teenus sobib sinu ettevõttele või organisatsioonile, kui:
Sinu teenus või toode vajab operatiivset kliendituge, sh klientidele kättesaadav olemist ka kõne vahendusel olenemata pöördumiste mahust.
Sul ei ole võimekust või soovi luua ettevõttesisest klienditoe meeskonda.
Soovid keskenduda igapäevategevustes ja investeeringutes oma põhiärile.
Sinu teenusele või tootele klienditoe pakkumine ei eelda väga spetsiifilisi süvateadmisi või infot, millele sa ei saa võimaldada ligipääsu.
Mida kõnekeskuse teenus hõlmab?
Meie kõnekeskuse teenus on paindlik ja lähtub iga kliendi individuaalsetest vajadustest. Koostame üheskoos üksikasjaliku plaani, mis võimaldab sul oma klientidele pakkuda parimat kliendikogemust.
Vastame klientide pöördumistele just seal kanalis, kus vaja – telefoni teel, e-kirja vahendusel või mõnes muus kanalis, kus sinu kliendid suhelda soovivad.
Lepime kokku vastamise SLA-d, registreerime kõik pöördumised ja pakume operatiivset kliendituge klientide murede lahendamisel.
Meie tugevuseks on võime lahendada ka keerukaimaid tehnilisi ülesandeid. Saame selleks kasutada erinevaid tehnilisi lahendusi alustades kaameratest ja kaugjuhtimisest või tehnikute ja patrullide abi.
Soovi korral saame võtta vastu signaale erinevatelt seadmetelt, et kontrollida sinu tööprotsesside toimimist või monitoorida ruumide/seadmete olekut.
Koostame kokku lepitud regulaarsed kokkuvõtted pöördumistest sulle sobiva sagedusega. Raportitele pääsed ligi mugavast e-keskkonnast ning lisaks saad tellida kokkuvõtted ka oma e-posti aadressile.
Viis lihtsat sammu klienditoe teenuse osutamiseni
Võta ühendust
Täpsustame vajadused ja teeme hinnapakkumise
Sõlmime lepingu
Koolitame ja lepime kokku raporteerimises
Pakume sinu klientidele klienditoe teenust
Miks valida klienditoe pakkumisel partneriks Forus?
- Oleme ühena vähestest valmis pakkuma 24/7 kliendituge.
- Võimekus tegeleda ka tehnilisemat laadi küsimustele vastamise ja murede lahendamisega.
- Võimalus võtta kasutusele nutikad integreeritud lahendused koostöös turvateenustega. Nt videopildi jälgimine, läbipääsusüsteemide kaughaldus jms.
- Mitmekeelne teenindus nii eesti, vene kui inglise keeles.
- Kaasaegsed tehnilised lahendused raporteerimisel ja ülevaadete koostamisel.
- Lihtsasti skaleeritav. Tuleme toime ka ootamatult suurenenud pöördumiste mahuga.