E-koolitused

Miks anda klienditoe korraldamine välisele partnerile?

Suurem paindlikkus just sinu ettevõtte klientide ootuste täitmisel klienditoe vallas.

Võimalus keskenduda oma põhitegevusele.

Kogemus klienditoe teenuse pakkumisel väga erinevat tüüpi klientidele.

Olemas olev inimressurss ja tehnoloogia ka suurte pöördumiste mahtude teenindamiseks.

Rasmus Peterson

Juhtimiskeskuse juht

Mugav kõnekeskuse ja klienditoe teenus sinu ettevõttele

Tänapäeva tempokas maailmas ootavad kliendid oma küsimustele vastuseid ning muredele lahendusi kiiresti ‒ sageli lausa reaalajas.

Kuidas olla oma kasutajate jaoks alati kättesaadav ning pakkuda neile esmaklassilist klienditeenindust nii, et see ei takistaks ettevõtte töötajate keskendumist igapäevatööle ega tooks kaasa kulukaid investeeringuid täiendavasse personali ja tehnoloogiasse?

Siin tuleb appi Foruse kõnekeskus!

Küsi pakkumist

Kõnekeskuse teenus sobib sinu ettevõttele või organisatsioonile, kui:

Sinu teenus vajab kättesaadavat kliendituge

Sinu teenus või toode vajab operatiivset kliendituge, sh klientidele kättesaadav olemist ka kõne vahendusel olenemata pöördumiste mahust.

Ei soovi luua ettevõttesisest kliendituge

Sul ei ole võimekust või soovi luua ettevõttesisest klienditoe meeskonda.

Soovid keskenduda oma põhitegevusele

Soovid keskenduda igapäevategevustes ja investeeringutes oma põhiärile.

Teenuse osutamine ei eelda väga spetsiifilisi oskusi või teadmisi

Sinu teenusele või tootele klienditoe pakkumine ei eelda väga spetsiifilisi süvateadmisi või infot, millele sa ei saa võimaldada ligipääsu.

Mida kõnekeskuse teenus hõlmab?

Meie kõnekeskuse teenus on paindlik ja lähtub iga kliendi individuaalsetest vajadustest. Koostame üheskoos üksikasjaliku plaani, mis võimaldab sul oma klientidele pakkuda parimat kliendikogemust.

Oleme olemas seal, kus sinu kliendid

Vastame klientide pöördumistele just seal kanalis, kus vaja – telefoni teel, e-kirja vahendusel või mõnes muus kanalis, kus sinu kliendid suhelda soovivad.

Vastame, registreerime ja korraldame

Lepime kokku vastamise SLA-d, registreerime kõik pöördumised ja pakume operatiivset kliendituge klientide murede lahendamisel.

Saame hakkama ka keerukamate tehniliste ülesannetega

Meie tugevuseks on võime lahendada ka keerukaimaid tehnilisi ülesandeid. Saame selleks kasutada erinevaid tehnilisi lahendusi alustades kaameratest ja kaugjuhtimisest või tehnikute ja patrullide abi.

Võtame vastu signaale ja jälgime sinu seadmeid

Soovi korral saame võtta vastu signaale erinevatelt seadmetelt, et kontrollida sinu tööprotsesside toimimist või monitoorida ruumide/seadmete olekut.

Raporteerime ja parendame

Koostame kokku lepitud regulaarsed kokkuvõtted pöördumistest sulle sobiva sagedusega. Raportitele pääsed ligi mugavast e-keskkonnast ning lisaks saad tellida kokkuvõtted ka oma e-posti aadressile.

Viis lihtsat sammu klienditoe teenuse osutamiseni

1

Võta ühendust

Saada päring ja kirjelda, millist laadi kliendituge vajad.
2

Täpsustame vajadused ja teeme hinnapakkumise

Võtame sinuga ühendust, et käia üle detailid, mis on vajalikud hinnapakkumise koostamiseks. Enamasti põhineb hinnastus pöördumiste arvul või klienditoe pakkumisele kuluval ajal.
3

Sõlmime lepingu

Juhul, kui meie pakkumine sobib, sõlmime lepingu ja teeme ettevalmistusi teenuse osutamisega alustamiseks.
4

Koolitame ja lepime kokku raporteerimises

Viime läbi meie klienditoe spetsialistide koolitused ja seadistame vajalikud ligipääsud ning raporteerimised.
5

Pakume sinu klientidele klienditoe teenust

Alustame teenuse osutamist.

Miks valida klienditoe pakkumisel partneriks Forus?

  • Oleme ühena vähestest valmis pakkuma 24/7 kliendituge.
  • Võimekus tegeleda ka tehnilisemat laadi küsimustele vastamise ja murede lahendamisega.
  • Võimalus võtta kasutusele nutikad integreeritud lahendused koostöös turvateenustega. Nt videopildi jälgimine, läbipääsusüsteemide kaughaldus jms.
  • Mitmekeelne teenindus nii eesti, vene kui inglise keeles.
  • Kaasaegsed tehnilised lahendused raporteerimisel ja ülevaadete koostamisel.
  • Lihtsasti skaleeritav. Tuleme toime ka ootamatult suurenenud pöördumiste mahuga.

 

Võta meiega ühendust. Sinu pöördumisele vastab meie juhtimiskeskuse juht.

Rasmus Peterson

Juhtimiskeskuse juht

Võta meiega ühendust. Sinu pöördumisele vastab meie juhtimiskeskuse juht.

Rasmus Peterson

Juhtimiskeskuse juht

Seotud teenused:

Uudised Kõik uudised