ÄRIKINNISVARA HALDUSTEENUS
Forus on juhtiv ärikinnisvara haldusteenuse pakkuja Eestis. Meie portfellis on üle saja äripinna Tallinnas, Tartus ja Pärnus, nende hulgas ärihooned, kaubandus- ja laopinnad ning kaubanduskeskused. Pakume paindlikke täislahendusi kinnisvaraomanikele, arendajatele ja fondidele.
Miks valida ärikinnisvara haldus Forusest
Professionaalne ärikinnisvara haldus tagab kinnisvara väärtuse säilimise ajas, säästab aega ja ressursse ning kindlustab omanike ja rentnike rahulolu. Meie eelised:
-
enam kui 10 aastat kogemust ärikinnisvara halduses
-
rätsepalahendused vastavalt kliendi vajadustele
-
professionaalne meeskond
-
innovatiivsed digilahendused säästmaks aega ja raha
-
kiire infovahetus rentnikega ning probleemide lahendamine


Mida hõlmab kinnisvara haldusteenus?
Üldjuhul hõlmab kinnisvara haldusteenus järgnevaid teenuseid:
-
kinnisvara korrashoiuga seotud hangete korraldamine ja lepingute täitmise jälgimine
-
tehnosüsteemide hooldus ja perioodiliste ülevaatuste korraldamine (elektri-, kütte-, vee- ja veesoojendussüsteemid jm)
-
heakorratööde järelevalve (sise- ja väliskoristustööd, lumekoristus, muruniitmine ja haljastustööd jm)
-
kommunaalteenuste lepingute sõlmine, näitude fikseerimine ja edastamine teenusepakkujatele ja raamatupidajale
-
väiksemate remonttööde korraldamine vastavalt tellijaga kooskõlastatud eelarvele
-
dokumentatsiooni nõuetekohane haldamine ja säilitamine
-
infovahetus rentnikega ja teadete registreerimine 24 h jooksul
-
avariiolukordade lahendamine
Lisaks pakume erinevaid tugiteenuseid vastavalt kliendi soovidele kolimisest haldusadministraatori teenuseni.
Iga hoone eest vastutab personaalne haldur, kes korraldab kommunaal-, hooldus- ja heakorralepingute sõlmimist, teostab järelevalvet haldusobjektil tegutsevate alltöövõtjate üle, organiseerib hooldus- ja remonttöid ja tegeleb kõigi teiste jooksvate küsimustega.
Ärikinnisvara haldamine pilguga tulevikus

Forus Haldus viib haldusteenuste mugavuse kliendi jaoks uuele tasemele
Üheks Forus Halduse konkurentsieeliseks on kahtlemata nende haldusprogramm, mille abil kliendid näevad igapäevaselt oma kinnisvaraobjektil tehtavaid toiminguid. Sinna saavad rentnikud, kes igapäevaselt hoones toimetavad, kirja panna oma mured ja tekkinud puudujäägid – rentnikele on antud ligipääs programmile, et nad saaksid tekkinud probleemi kohta teavituse lisada.
Loe artiklitKui soovid erilahendust või abi teenuse tellimisel, võta meiega julgelt ühendust.