E-koolitused

Selle nädala alguses alustas Forus Grupi juhtimist Kalev Reiljan, kes on töötanud tippjuhina Nokias, Telia grupis, Eesti Gaasis ja Confido meditsiinigrupis. Lisaks Eestile on ta töötanud Soomes, Rootsis, Lätis, Venemaal, Ukrainas ja Türgis. Reiljan on õppinud Tallinna tehnikaülikoolis ärijuhtimist ja tal on samal erialal magistrikraad Šveitsi rahvusvahelise juhtimise instituudist (IMD).

Uuele juhatuse esimehele Kalev Reiljanile meeldib, et Forus on inimestelt inimestele äri ning ettevõte kannab endas õigeid väärtuseid – näidata hoolivust nii oma klientide suunal kui ka hoida oma töötajaid. „Forus on juhtiv teenusettevõte, mis pakub suurepärast kogemust oma klientidele ja kus samal ajal on meie oma inimestel väga hea töötada,” usub Reiljan.

Foruse nõukogu esimehe Urmas Sõõrumaa sõnul on teada tõde, et elu tühja kohta ei salli ning nii avanes võimalus alustada koostööd Kalev Reiljaniga. Kuna Forus teenindusettevõttena soovib olla esimene abikäsi kinnisvara haldamisel ja turvalisuse tagamisel, siis on Kalev oma pikaajalise tehnoloogiasektori kogemusega õige mees juhtima üha nutikamate ja kaasaegsemate tehnoloogiliste lahenduste välja töötamist ja pakkumist Foruse klientidele.

Forus on keskendunud turvalise ja jätkusuutliku keskkonna loomisele. Forus tegutseb kinnisvara halduse, hoolduse, ehituse ja energiatõhususe ning turva- ja ohutusteenuste valdkonnas. Forus Takso nime all pakub ettevõtte ka takso- ning esindusautode ja transfeerteenust ning Forus Taxi äpi vahendusel saab mugavalt teha oma igapäevasõite.

Foruse ligi 1500 professionaalist koosnev meeskond on oma teadmiste ja parimate tehnoloogiatega kliendile usaldusväärne partner, aidates luua ettevõtetele või kodudele sobivaid nutikaid ja jätkusuutlikke lahendusi Eestis ja Lätis.

Muud uudised Vaata kõiki

Veel põnevat lugemist.

Alex Roost ja Kairi Nõulik Äripäeva raadiosaates „Kõik ärikinnisvarast“ – kinnisvara jätkusuutlikkus on tulnud, et jääda

Kohustusliku tuleohutusaruande tähtaeg läheneb – miks on oluline kutsuda kontrolli tegema kvalifitseeritud spetsialist?

Kolme ettevõtte kogemus kõnekeskuse teenusega: kuidas välise partneri abiga kulusid kokku hoida ja tagada muretum äritegevus